Heenreis - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

Heenreis

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 Juni 2015 | Duitsland, Wietzendorf

Op zondag 31 mei zijn papa, mama, Sven en ik naar Duitsland vertrokken om 10 uur 's morgens. We hadden een reis van ongeveer 5 uur in de auto voor de boeg. Ik heb zelf eerst twee uur gereden ongeveer. Toen zijn we bij een Duits benzine station in Bottrop gestopt om wat te eten en toen is papa verder gereden. Rond half 5 waren we op plaats van bestemming in Wietzendorf bij Erik en Annemarie van der Velden. Snel wat koffie op en toen zijn hun de stal in gegaan en hebben wij wat rond gekeken. Daarna nog wat gekletst en slapen want we waren moe van de reis. De reis was wel goed gegaan ondanks dat we een stuk om moesten rijden vanwege een afsluiting. Bij Erik en Annemarie werden we gastvrij ontvangen.
Het is nu mijn tweede werkdag en het bevalt prima.

• 05 Juni 2015 - 13:49

M.Bogaerts:

hallo Ilse,

wat een luxe dat je door je ouders bent gebracht maar ik begrijp dat ze graag willen zien waar je terecht komt.
    ik ben blij dat je eerste ervaring positief is.
    veel plezier, maar ook een leerzame tijd toegewenst tijdens het verder verloop van je stage

met vriendelijke groet,

m. bogaerts