Woensdg - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu Woensdg - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

Woensdg

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Juni 2015 | Duitsland, Wietzendorf

Het is woensdag, de week is weer door midden. Deze week is er weinig bijzonders gebeurd dus heb ik ook geen idee wat ik hier moet schrijven, maar omdat het voor school moet hier toch een klein berichtje. Ik heb de afgelopen dagen gewoon mijn vaste werk met de koeien en de kalfjes gedaan. Vandaag de strohokken bij de kalfjes en bij de droge koeien opgestrooid, ook zijn er vandaag weer twee kalfjes bij gekomen. Een stier en een vaarskalf, hier noemen ze dat een koekalf. Zondag heb ik weer een vrije dag dus dan mag ik uitslapen, nog even kijken wat ik ga doen op mijn vrije dag.

• 18 Juni 2015 - 09:18

Charlotte:

Lieve Ils!

Wat gaat de tijd toch snel! Alweer drie weken joh!
    Leuk om zo te kunnen lezen wat je in de week allemaal doet op het bedrijf, wel drukke weken en genoeg klusjes denk ik ?
    Heb je deze zondag een lekkere vrije dag? Hoe gaat het op jezelf zijn?
    Ik mis je wel hier hoor, kom maar gauw een keer soepje eten (en thuisbezorgd.nl doorkijken) haha!

Liefs xxxxxxx Charlotte

• 19 Juni 2015 - 12:03

M. Bogaerts:

hallo Ilse,

ik begrijp dat je soms wat minder te melden hebt'
    toch is het fijn zo af en toe wat te horen van je en vooral dat het goed met je gaat.

mvg M. Bogaerts