Zondag 21 juni - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu Zondag 21 juni - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

Zondag 21 juni

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Juni 2015 | Duitsland, Wietzendorf

De derde week is voorbij dus ik zit nu officieel op de helft en dat is wel fijn want ik mis het thuis wel. Deze week was druk zoals ik woensdag ook al zei. Gisteren ben ik met Erik en nog twee anderen op een halfuur hiervandaan boxen uit een oude stal gaan halen om in de nieuwe stal in Wiezendorf te zetten. Erik ging met de trekker en dubbele aanhanger zodat de oude boxen en overige materialen meteen mee terug konden. Ik ben 's morgens om kwart voor 8 met de auto weg gereden, eerst de andere twee ophalen en toen door naar het bedrijf, ik weet het plaatsje niet meer. Rond kwart voor 9 waren we er allemaal en konden we beginnen, het waren totaal 48 boxen. Het duurde wel lang want ik was om half 5 pas terug hier op de boerderij en we hadden pas om half 4 gegeten, maar alles was er uit.
Aankomende week komen de 35 koeien uit de stal van Wietzendorf hier naar toe, dat zal wel een hele verandering worden, ik ben benieuwd.
Vanmorgen zijn Annemarie en ik met de kinderen naar een speeltuin in het dorp gereden. Verder is het niet veel, vanmiddag heb ik wat geslapen en goed uitgerust. Ik heb deze week geen foto's gemaakt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wietzendorf

Buitenlandse stage

Op buitenlandse stage naar Duitsland voor ongeveer 6 weken.

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2015

Einde

10 Juli 2015

Bijna thuis

05 Juli 2015

Laatste week

02 Juli 2015

2 juli

28 Juni 2015

Zondag
Ilse

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 2649

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 10 Juli 2015

Buitenlandse stage

Landen bezocht: