Zondag 21 juni - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu Zondag 21 juni - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

Zondag 21 juni

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Juni 2015 | Duitsland, Wietzendorf

De derde week is voorbij dus ik zit nu officieel op de helft en dat is wel fijn want ik mis het thuis wel. Deze week was druk zoals ik woensdag ook al zei. Gisteren ben ik met Erik en nog twee anderen op een halfuur hiervandaan boxen uit een oude stal gaan halen om in de nieuwe stal in Wiezendorf te zetten. Erik ging met de trekker en dubbele aanhanger zodat de oude boxen en overige materialen meteen mee terug konden. Ik ben 's morgens om kwart voor 8 met de auto weg gereden, eerst de andere twee ophalen en toen door naar het bedrijf, ik weet het plaatsje niet meer. Rond kwart voor 9 waren we er allemaal en konden we beginnen, het waren totaal 48 boxen. Het duurde wel lang want ik was om half 5 pas terug hier op de boerderij en we hadden pas om half 4 gegeten, maar alles was er uit.
Aankomende week komen de 35 koeien uit de stal van Wietzendorf hier naar toe, dat zal wel een hele verandering worden, ik ben benieuwd.
Vanmorgen zijn Annemarie en ik met de kinderen naar een speeltuin in het dorp gereden. Verder is het niet veel, vanmiddag heb ik wat geslapen en goed uitgerust. Ik heb deze week geen foto's gemaakt