25 juni - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu 25 juni - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

25 juni

Blijf op de hoogte en volg Ilse

25 Juni 2015 | Duitsland, Wietzendorf

De week loopt ten einde. In het begin van de week hebben we nog redelijk wat regen gehad dus beregeningen omzetten was niet nodig. Vandaag was het weer heel anders weer, wat zonnig maar vooral benauwd.
Gisteren ben ik met Erik en Annemarie lekker uiteten geweest bij de buren, een hotel met een restaurant. Op woensdagavond is het daar schnitzeljagd. Er is dan een schnitzelmenu met 6 verschillende schnitzels, je kiest er een uit en als je bord op is mag je de volgende bestellen net zoveel als je zelf wilt. Het was super lekker. Een schnitzel menu bestaat uit een kleine schnitzel met aardappels (gratin, frietjes of aardappelkroketjes) met wat groente en saus.
Morgen komen de eerste 20 melkkoeien van de stal uit Wietzendorf over, ik denk dat het een drukke dag wordt en dat het daarna wel een hele verandering zal zijn. Ik ben benieuwd.