Zondag - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

Zondag

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 Juni 2015 | Duitsland, Wietzendorf

Het is weer zondag, weer een week voorbij. En het was best een drukke week. Zoals ik al zei zijn de eerste pinken over gegaan. Bij dit verslag zal hiervan een foto zijn. Het is vrijdag en zaterdag best warm geweest hier, gisteren was het vooral benauwd en zou er regen komen maar er is weer niet veel gevallen dus we zijn nog steeds volop aan het beregenen. Gister heb ik een ronde gelopen om het maisperceel achter de stal voor een extra draad te zetten tegen de wilde zwijnen. Toen heb ik een mooie foto gemaakt van het bedrijf, deze zit ook bij het verslag. Vanmorgen moest ik gewoon werken en naar het eten hebben we eerst de beregening in de mais omgezet. Hierna ben ik samen met Erik naar Bergen en Belsen gereden om naar een soort museum en herdenkingsplek te gaan van het concentratiekamp van de tweede wereldoorlog, hier is ook Anne Frank om het leven gekomen net als vele anderen. Dit was erg interessant maar wel vreemd dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Bij terugkomst was het tijd om uit te rusten want dat is gebruikelijk op zondag. Carsten kwam bij mij op me kamer langs om even te kijken ook hiervan is een foto bij. Carsten is de oudste zoon van de twee, hij is 5 en Tim is 2. Morgen begint er weer een nieuwe week, week 3. Als die voorbij is zitten we alweer op de helft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wietzendorf

Buitenlandse stage

Op buitenlandse stage naar Duitsland voor ongeveer 6 weken.

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2015

Einde

10 Juli 2015

Bijna thuis

05 Juli 2015

Laatste week

02 Juli 2015

2 juli

28 Juni 2015

Zondag
Ilse

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 2663

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 10 Juli 2015

Buitenlandse stage

Landen bezocht: