Bijna thuis - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Juli 2015 | Duitsland, Wietzendorf

Mijn laatste week is ook voorbij, deze is snel voorbij gegaan. Dinsdag en woensdag heb ik 's middags nog veel aan mijn verslag voor school gedaan. Omdat het in de stageperiode erg druk was heb ik hier niet veel tijd voor gehad maar het is nu af. Deze week is ook de nieuwe veewagen gekomen dus woensdag is er vee in Wietzendorf gehaald en zijn de droge koeien van de wei gehaald. Vandaag was het beurs in Tarmstedt, daar ben ik met de huisvrouw en met Carsten en Tim naar toe gegaan. Dat was erg interessant. Morgen komt Sven hier naar toe en dan rijden we zondag naar huis toe. Dus morgen ochtend help ik hier nog gewoon mee en dan 's avonds en zondag ochtend misschien ook nog maar dat is even aankijken. Het is deze week erg druk geweest. Ik zal volgende week nog wel een bericht achter laten over mijn laatste weekend hier en de afronding