2 juli - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu 2 juli - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

2 juli

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 Juli 2015 | Duitsland, Wietzendorf

Zo deze week is al weer bijna voorbij. Het is snel gegaan maar het was ook erg druk. Woensdag is de tweede snede, 42 ha, gehakseld. Ik heb dinsdag alleen de stukken geschud waar veel gras lag anders zou het te droog worden ivm de hoge tempraturen want hier is het ook heel warm. Voor de maand juli worden er 22 kalveren verwacht daarvan zijn er al 4 geboren, waarvan een dood. De iglo's zitten nu op een na vol maar Erik en Annemarie zijn aan het kijken voor nieuwe iglo's dus die zullen volgende week ook nog komen. Dan is mijn laatste week alweer. Deze week is de vaste werknemer SIggy begonnen met werken en Dennis de andere stagaire had van de week zijn laatste dag. Morgenmiddag is het feldrundfahrt dan gaan we met trekkers en aanhangers in een bepaald gebied kijken met meerdere boeren. volgende week alweer mijn laatste week