Zondag - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Wietzendorf, Duitsland van Ilse Verschuren - WaarBenJij.nu

Zondag

Blijf op de hoogte en volg Ilse

28 Juni 2015 | Duitsland, Wietzendorf

Het weekend is weer voorbij en een drukke week. Vrijdag zijn de nieuwe koeien uit wietzendorf gekomen, alles was goed gegaan. Maar met het opdrijven voor het melken was het een gedoe omdat de koeien wat gestresst waren en ze op een andere manier opgedreven werden. Dit moet in de loop van de tijd wel beter gaan. Zaterdag ochtend hebben we de nodige dingen gedaan zoals opstrooien en heb ik de staarten van de verse koeien geschoren. 's Middags hebben we een lekkere rustige middag gehad, eerst gebbqt en ik heb daarna aan mn opdrachten voor school gewerkt. Vandaag zijn we bij trekketrek in Bispingen geweest, 20 minuten hier vandaan. Dennis (de andere stagaire) reed met de nieuwe trekker mee. Het was vandaag een warme dag dus ik ben goed verbrand.
Morgen begin ik aan de laatste twee weken